Monday, February 11, 2008

ЧАМАЙГ ҮГҮЙД

Нарыг би аргамжчихсан юм шиг өдөр өнгөрөхгүй
Насан туршийн юм шиг санаа амрахгүй
Босоо гуниг хөлөглөн уйтай алхах юм даа
Бодлынхоо хүлгийг гүйцэхгүй мөлхөө явах юм даа

Чамайг үгүйд
Алсад дүнсийх саран бид хоёр ав адил аа
Аялгуу дууны эгшиг үг хоёр шал зөрүү
Шүлэг хүртэл чийг даасан навч шиг гундуу
Шүрэн улаан галын дэргэд тэрлэг хүртэл жиндүү

Чамайг үгүйд
Шувууд нь одсон үүр мэт гэр минь аниргүй
Саргүй шөнийн сүүдэр мэт би ч бас аниргүй
Хатуухан хэлэхэд арчаагаан алдах юм даа
Ходоод дүүрэн ч сэтгэл өлсгөлөнд нэрвэгдэх юм аа...

** *** *** ***
Чамтайгаан амьдрах гэж насыг би эдэлсэн юм шиг
Чамайгаан дуулах гэж найрагт би дурласан юм шиг
Чамдаа л туних гэж нулимс, инээд хоёртой учирсан юм шиг
Чамаар өөрийгөөн тэгшлэх гэж аливаад би дутуу юм шиг ээ...

No comments: