Thursday, December 20, 2007

НАЙЗ БҮСГҮЙЧҮҮДИЙНХЭЭ ТУХАЙ

Анулан бол надтай цуг ажилладаг миний сайн найзуудын нэг. Хэдийгээр бид хүмүүс шиг он удаан жил нөхөрлөөгүй ч би түүнийг хамгийн сайн найз аа гэж боддог. Найзууд байхын утга учир бол нэгнийгээ их сайн ойлгодог, бас итгэдэг, хэзээ ч ямар ч сайн болоод муу үйл тохиолдоход нэг зангаараа байж чаддаг тэр чанарыг агуулсанд байдаг юм болов уу гэж боддог юм.

Бас миний нэг бахархдаг зүйл бол найзууд маань бүгдээрээ их гоё нүдтэй, гоё биетэй, чадварлаг хүмүүс байдаг. Ануланг та нар хараарай. Хөөрхөн охин шүү. Янз бүрийн ааш араншин гаргах бүрт минь инээмсэглэж, ямар нэгэн зүйл хэлэхгүйгээр - Чамайг ойлгож байгаа шүү ... гэдгээ илэрхийлж чаддаг нь гайхалтай. Чи шүү Анулаан! Хорвоогийн олон өдрүүдийг, олон саруудыг, олон жилүүдэд нөхөрлөсөөр байх болно гэдэгтээ итгэлтэй байгаа. Тэрний хийж өгсөн кофе үнэхээр гоё амттай. Манай захирал бүр Анулангийн кофег санадаг гэж байгаам чинь хэ хэ хэ. Өчигдөр гэхэд л Face-д болсон Монстуднетийн 10 жилийн шоун дээр надад хань болоод бүжгийн талбай дээр хөлөө чилтэл зогссон байх. Сүүлийн үед фото зураг их сайн авч сурч байгаа. Надад дандаа урам хайрладагт чинь чин сэтгэлээсээ талархсаар явдаг юм...

Саруул. Тэр бол үнэхээр мундаг бүсгүй. Ажил мэргэжилдээ гаргуун, ааш зангаар тэргүүн, алдар хүндээр дориун, а харин бүжиглэхдээ надтай ханилуун... хэ хэ хэ Би түүнд сэтгэлээ уудлан ярьчихаад нэг сайхан тайвшрах шиг болдог юм. Бас дискодох үед тэр нээрээ үнэн урамтай. Яг өөрийнхөөрөө байж чаддаг... хөгжилтэй... Чи шүү Саруул аа. Орчлонгийн сайн болоод саар олон мөчүүдийг хамтдаа даван туулна аа.

Бид ноднин нэг заал авсийн. Манай Саруул чинь сагс тоглохдоо мундаг. Бас аяллаар явахдаа баргийн эр хүнээс дутахгүй хүчтэй, зоригтой гэж байгаа. Үзэл бодол нь нээлттэй, санаснаа шулуухан хэлчихдэг, элдэв нялуун занд дургүй болохоор харьцахад хичнээн амар гээч. Харин энэ зураг бол төв аймгийн Алтанбулагт авахуулсан зураг. Тэгэхэд ёстой сайхан амарсан. Бид дээсний тэмцээнд орсон. Нэлээн атаман шинжтэй гарсан байгааз? хэ хэ хэ.

Өө нээрээ, Саруул саяхан Франц яваад ирэхдээ надад их гоё сэтгүүлүүд авчирж өгсөн. Ямар их баярласан гээ. Хүчирхэг найз минь хүй орчлонг улам баяр баясгалангаар чимж яваарай.

Ер нь бодоод байсан чинь би их олон найзтай юм байна. Эхлээд Анулан, Саруул хоёрынхоо тухай биччихлээ. Үргэлжлүүлнэ ээ. Миний найз охидын тухай мэдмээр байвал блогт маань морилж байгаарай...

No comments: