Monday, December 31, 2007

2007.12.31

Яг одоо 2007 оны 12-р сарын 31-ний 22.20 цаг болж байна. Би интернэт кафед суунгаа алс холын Санктпетербургт сурдаг дүүтэйгээ сэтгэл зүрхнийхээ баяр гунигийг хуваалцан сууна. Гуравхан цагийн дараа шинэ он гарах нь.

2008 онд надад огт юм бичээгүй хуудас шиг шинэ цаасыг бэлэглэлээ. Энэ цаасан дээр өөрийнхөө хүссэн бүхнээ зурах эрхийг өглөө. Тийм ээ, би өнөөдөр идэр насны бүсгүй. Алс баруунд орших ээжийгээ санаж, амьдралын хатуу бэрхийг үзээгүй тоглон наадах дүү нараа талбай, Зайсан руу явуулчихаад, интернэтээр хань хийж, ирээдүйн хүсэл бодлоо дотор хүнтэйгээ хуваалцан суугаа эгэл нэгэн.

Их хүсэл минь тэртээд бий. Би заавал хүрнэ

Ирмүүн амжилт надад бий. Би заавал атгана

Дурсамжаа үзэглэнэм, дурлалаа сананам

Дуугүйхэн, нам гүмхэн шинэ оноо угтнам .....

Уудам тал нутагт минь уртын сайхан дууны аялгуу эгшиглэж, ухаант монгол зон минь эрүүл саруул жарган суугаа цагт би муу явж болохгүй. Муухай байж болохгүй. Цастын энгэрт цайлганаар инээх асан хүүхэд насаа санасансан уу, цагаахан сэтгэлт эмээгийнхээ их хайрыг дурссансан уу би нэг л гэгэлгэн...

Хийх зүйл өмнө минь үнэхээр их байна. Гэгэлзэнхэн, бас гэрэлтэнхэн энэ залуу насыг чимж, мөрөөдөнхөн бас мөдхөн бүтээнхэн энэ амьдралыг босгож явъя даа...

1 comment:

nayanaa said...

gunjee nz n chamdaa uneheer ih itgedeg shu. chinii shyrgyy daichin chanar nadad ch bas erch huch hairladag. nz n myy nz bha. bayrlasanaa ch dytyy ilerhiildeg. gehdee dytyy ilerhiildeg bolohoos bish setgel dotroo zunduu ih talarhaj yavdag. hairtai shu.